tekst bij fotos - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tommy Leeuen - WaarBenJij.nu tekst bij fotos - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tommy Leeuen - WaarBenJij.nu

tekst bij fotos

Door: tommy van leeuwen

Blijf op de hoogte en volg Tommy

05 December 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

even iets over de foto's,

het uploaden gaat nogal traag, dus heb er nu maar een paar gedaan. mocht ik een snellere manier vinden om het te doen dan doe ik het, en anders laat ik ze zien als ik weer thuis ben!

geniet van jullie dag, ik ga morgen weer terug naar Great Barrier Island.

x

  • 09 December 2012 - 21:25

    Thijs Oud:

    hai tommy wat een vette plekken waar je bent geweest.en verdien je veel met je baan bij je oom?. doei groetjes thjd oud.

  • 14 December 2012 - 14:54

    Luuk :

    Hee harrie,

    Schitterend, die foto´s in het HSV shirt! Ziet er allemaal heel goed uit man. Ik hoop dat je geniet daar in het verre nieuw Zeeland, maar toch snel weer thuis ben.

    We missen je!

    Je buddy, Luuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Tommy

Hallo allemaal, hier kunnen jullie mij volgen tewijl ik in het veel warmere Nieuw-Zeeland zit. Ik zal zovaak mogelijk vertellen over hoe het daar gaat, wat ik doe, foto's plaatsen, enzovoort.

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 5454

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 30 April 2013

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: