aangekomen in Puhoi - Reisverslag uit Puhoi, Nieuw Zeeland van Tommy Leeuen - WaarBenJij.nu aangekomen in Puhoi - Reisverslag uit Puhoi, Nieuw Zeeland van Tommy Leeuen - WaarBenJij.nu

aangekomen in Puhoi

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

01 November 2012 | Nieuw Zeeland, Puhoi

hallo allemaal!

ik ben veilig aangekomen in Auckland, en opgehaald door Ab en Angelique. na een reis van Amsterdam-Londen-Singapore-Melbourne-Auckland mag dat ook wel een keer. plaatstelijke tijd 17.30 ben ik geland.

op mijn eerste stukje reis zat ik naast 2 nederlanders, eentje was brandweerman en ging 3 maanden rondtrekken in nieuw zeeland en australie. de ander verhuisde naar zuid afrika, om stropers tegen te gaan. de brandweerman bleek toevallig ook Van Leeuwen te heten, en ben samen met hem van amsterdam tot het vliegtuig van londen opgetrokken.

Nu ben ik bij Angelique thuis. Angelique is een dochter van Ab, en Ab is de broer van mn oma. De man van Angelique heet Ivar, en dat is ook een nederlander. Ze hebben 2 kinderen, Jordi en Jamie.

Ik heb hier een eigen huisje, in de tuin. hier staat mn bed, en kan ik internetten, want er is wifi (: een foto hiervan komt er snel aan.

morgen is iedereen aan het werk/naar school, dus heb ik het huis voor me alleen. een lekker uitrustdagje. even langs de winkel van Nicolaas (uitspreken als nicklas). das een ander kind van Ab. die winkel zit 500 meter bergafwaards vanaf het huis van Angelique.

foto's en verdere verhalen zullen snel volgen.

fijne dag, en voor mezelf, slaap lekker

  • 01 November 2012 - 10:03

    Cindy:

    Blij dat je goed aangekomen bent! En je huisje ziet er erg goed uit.. Jealous -X-

  • 01 November 2012 - 10:09

    Oma:

    famoud@hotmail.nl

  • 01 November 2012 - 10:12

    Oma:

    Goed begonnen Tommy!!!!

    We zijn heel blij dat je goed bent aangekomen. Hopen dat je snelbent uitgerust zodat je kunt gaan genieten.
    Dikke kus van je opa en oma.

  • 01 November 2012 - 13:59

    Je Broertje:

    Hee tommy blij dat je goed aangekomen bent.
    Hoop snel ff te skype
    X je broertje sam

  • 02 November 2012 - 20:33

    Tante Simone:

    He Tommy, leuke foto's! Nu al voetballen met de incrowd echt stoer!
    Enormmmmmm veeel plezier.
    groetjs,
    Simone

  • 02 November 2012 - 20:39

    Nils - Oom:

    Stoer zo'n reis in een A380 - ben jaloers! have fun daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Puhoi

Tommy

Hallo allemaal, hier kunnen jullie mij volgen tewijl ik in het veel warmere Nieuw-Zeeland zit. Ik zal zovaak mogelijk vertellen over hoe het daar gaat, wat ik doe, foto's plaatsen, enzovoort.

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 5460

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 30 April 2013

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: